miércoles, 12 de junio de 2013

Valoració i sensacions sobre el desenvolupament del blog

Consider que el blog ha estat una eina molt bona de treball que ens ha permès reflexionar una mica més sobre el nostre procés d’aprenentatge. També crec que ha estat una iniciativa molt bona per part de les mestres, ja que és la primera vegada que ens fan treballar d’aquesta manera durant la carrera, i s’agreixen la originalitat i la innovació, ja que no ens fa caure amb la monotonia de fer sempre les coses de la mateixa manera.

Personalment mai havia fet un blog, i en un primer moment hem vaig “agobiar” perquè no sabia si seria capaç de tirar endavant aquest nou projecte. Ara que he acabat puc dir que no se m’ha fet difícil, que ha estat bo de dur i que he fet algunes entrades de més deixant-me dur pels meus sentiments, sensacions i reflexions. M’hagués agradat treure una mica més de suc al recurs, però al no estar acostumada a tenir amb mi aquesta eina de treball m’ha costat una mica més.

Hem fet moltes entrades, i algunes vegades se m’ha oblidat fer l’entrada el dia que tocava o penjar-la, ja que sempre les he fet a un document apart.
També ha estat enriquidor poder consultar els blogs de les meves companyes i poder veure les seves diferents maneres de treballar i experiències, que m’ha pogut enriquir a la meva tasca com a docent.


No sé si continuaré aquest blog, el temps ho dir`, però acabaré dient que ha estat una bona experiència, i que em sembla un recurs molt ùtil per arribar a les famílies des de les escoles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario